Доставка по всьому місту Києву ( безкоштовно! )

Шановні клієнти!

Усім нам доводиться жити у ці складні часи. Наше завдання як сервісного центру стояти на сторожі вашої технічної стабільності, безпеки та життєдіяльності. Якщо ви працюєте в офісі або віддалено (вдома), а ваша техніка вийшла з ладу, вам не варто залишати приміщення і наражатися на ризик.

Ми розробили схему переміщень товару по місту від замовника до сервісного центру та від сервісного центру до замовника. Вам варто лише зателефонувати нам і розповісти, що у вас трапилося.

Замовлення кур’єра: тел. (067) 265-54-43

Так само пшукайте на номер (067) 265-54-43 в Viber або Telegram

Інші інші номери:

(099) 709-60-09 + Viber + Telegram
(097) 709-60-09  (Київстар)
(073) 709-60-09  (Lifecell)

Дзвоніть!

Заберемо від вас несправний товар, а привеземо відремонтований! 

Також наша пропозиція по доставці буде актуальною для тих, хто не має часу кататися по місту. Якщо за час поїздки в сервісний центр ви заробляєте більше, ніж коштує кур’єрська доставка, то наша пропозиція саме для Вас! Надсилайте несправну техніку в ремонт та з ремонту за допомогою нашого кур’єра. Вам достатньо лише заповнити форму та вказати час та адресу. Ми приїдемо у вказаний вами час заощадивши таким чином ваш час, а Вам не доведеться стояти в пробках і витрачати на це ваші нерви та здоров’я.

Велике місто – дефіцит часу.

Зараз нікому не варто пояснювати, наскільки важлива доставка товарів. Усім ми живемо та працюємо у великому та динамічному місті, яке потребує оптимізації наших дій та нашого часу.

Не складний прорахунок дозволить зрозуміти, що проїзд з дому в сервісний центр і назад займає наш дорогоцінний час. Простои в пробках і просто втрата часу, який можна провести з користю або використовувати більш ефективно.

Для цього у нас є та ефективно працює безкоштовна кур’єрська доставка по всьому місту! Йдеться про доставку у не терміновому порядку. Тобто вона буде виконана протягом одного (максимум двох) днів з моменту звернення.

Вам варто лише записатися та залишити свої координати.

Доставка в період карантину або карантинних обмежень. (безкоштовно!)

Карантинні обмеження – це виняткова ситуація. Дотримуючись всіх застережень, рекомендацій і приписів, ми суворо дотримуємося карантинного режиму. У цей період наше завдання як сервісного центру максимально брати участь у допомозі населенню та ефективно надавати сервісні та ремонтні послуги для всіх вас що б кожен перебуваючи вдома та працюючи віддалено мав справні ноутбуки, телефони, планшети та іншу техніку. У цей період ми приїжджаємо і привозимо прилади, що зламалися, в той же день абсолютно безкоштовно. Всі кур’єри дотримуються маскового режиму, соціальної дистанції, а техніку перш ніж передати вам ми додатково дезінфікуємо і привозимо в запечатаному вигляді.

Термінова доставка. Послуга платна! (150 грн в один бік)

Техніка ламається в самий невідповідний момент. І буває так, що час очікування набагато дорожчий за невелику суму платної доставки. Для таких випадків, коли вам потрібно терміново доставити ноутбук з офісу в ремонт, швидко його відремонтувати і привести в той же день тому, ми запустили послугу платної доставки. Замовляючи платну доставку ви самі встановлюєте час коли ви бажаєте щоб до вас прибув кур’єр. Наприклад, вам треба поїхати у справах і ви просите, щоб кур’єр приїхав за пристроєм до 12:00. А зворотну доставку ви можете замовити вже на будинок. Для ділової людини яка вміє розпорядитися своїм часом гроші витрачені на платну доставку в рази перекриваються доходами отриманими за рахунок вирішення важливих справ та завдань реалізовані за рахунок заощадженого часу катаючись по місту та безцільно простоюючи у пробках.

Доставка на таксі. (за тарифами перевізника)

Одним із зручних видів доставити товар з точки А в точку В є використання популярних сервісів таксі як кур’єрської служби. Ви просто заходите в програму і вибираєте там не поїздку, а доставку вантажу. До вас приїжджає таксі, ви віддаєте таксисту наприклад ноутбук, що зламався, і він їде за вказаною вами адресою, а саме на вулицю Голосіївський проспект 130/57 в сервісний центр Ремонтіс.

Які переваги такого способу? По-перше, це не дуже дорого. Вважайте самі. Плюсуйте вартість проїзду на маршрутці (автобусі) + метро в один бік і назад, ви отримаєте майже ціну доставки на таксі, але при цьому вам не треба буде навіть виходити з дому.

По-друге, в самому додатку ви зможете спостерігати (відстежувати) куди і як швидко доставляється ваш несправний телефон або планшет до сервісного центру. Після доставки вам надходить повідомлення, що товар доставлено до пункту призначення.

Доставка Новою Поштою містом. (близько 45 грн)

Ще один варіант максимально заощадити час це зайти на найближче від вас відділення Нової пошти і відправити його у вигляді посилки в сервісний центр Remontis. Містом посилки приїжджають того ж дня, а вартість послуги зазвичай не перевищує 45 грн. Кого зацікавив саме цей варіант ви можете завжди надсилати посилки на склад Нової Пошти №286 вказавши отримувача Сервісний центр Ремонтіс та контактний номер телефону +380672655443 або відправити несправну техніку на цей номер тільки вказавши приватну особу Потрібний Сергій. Ми зареєстровані на Новій пошті як майстерня та інформація автоматично підтягнеться, коли ви скажете цей номер одержувача.

Обов’язково повідомляйте нам номер товарно-транспортної накладної який вам дали на пошті. Зробити це можна у вигляді SMS повідомлення написавши на номер +380672655443у Viber. Не забувайте, що нам не завжди надходять повідомлення про надходження посилок.

Якщо ви з іншого міста чи передмістя? Що робити?


Якщо ви шукали професійний сервісний центр, щоб відремонтувати свою улюблену техніку і не знайшли відповідного у своєму населеному пункті, ми готові допомогти вам з ремонтом. Для цього вам необхідно буде скористатися будь-яким перевізником, який у вас є поблизу. Це може бути так само Нова пошта, Justin, Meest, Укрпошта та інші.

Обов’язково не забудьте зателефонувати (або написати в Viber) і повідомити номер товарно-транспортної накладної щоб не знали що нам відправлено посилка.

Які гарантії, що ви не шахраї та порядно виконаєте ремонт?

Для людей недовірливих та налаштованих скептично доводити буде складно. Але для тих, хто вміє трохи аналізувати, пропонуємо подивитися на деякі ключові моменти. Перше це наш “вік”. Сервісний центр Remontis це майстерня якої понад 8 років! У нас чудові відгуки на картах Google, ми існуємо фізично і якщо у вас є сумніви, ви завжди можете приїхати до нас за адресою Голосіївський проспект 130/57. Це Голосіївський район, станція метро ВДНГ.

Оплата ремонту. Які варіанти є?

Оплату за ремонт можна зробити зручним для вас способом. Це може бути оплата за фактом отримання справного товару, можна переказом на карту або у випадку з відправкою через пошту, сплатити можна післяплатою.

На всі виконані ремонти ми видаємо АКТ виконаних робіт, в якому зазначена вартість проведених робіт та витрачених запчастин.

З усіх інших питань ви завжди можете дзвонити до нас у робочий час за телефонами:

(099) 709-60-09 + Viber + Telegram
(097) 709-60-09  (Київстар)
(073) 709-60-09  (Lifecell)

А також писати на Viber, WhatsApp, Telegram на номер (099) 709-60-09. Надсилайте фотографії ваших поломок, ставте питання, запитуйте ціни, все підкажемо та допоможемо.

Доставка